آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند
سرخط خبرها

گلایه سهامداران از عدم واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت | ارزش۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

  • کد خبر: ۴۶۶۸۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
  • ۳۷
گلایه سهامداران از عدم واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت | ارزش۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
بیش از چهار ماه از زمان آزادسازی سهام عدالت می‌گذرد. اگرچه تاکنون ۶۰ درصد از سهام عدالت واگذار شده، اما بخش عمده‌ای از دارندگان این سهام هنوز پول فروش ۳۰ درصد اول را به‌طور کامل دریافت نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، همه چیز به اوایل خردادماه باز می‌گردد. پس از کش و قوس فراوان دولت به واگذاری سهام عدالت رضایت داد و از همان زمان مردم برای فروش ۳۰ درصد از سهام مذکور بین کارگزاری‌ها و بانک‌ها در رفت و آمدند. بیش از چهار ماه از آن زمان می‌گذرد. اگرچه تاکنون ۶۰ درصد از سهام عدالت واگذار شده، اما بخش عمده‌ای از دارندگان این سهام هنوز پول فروش ۳۰ درصد اول را به‌طور کامل دریافت نکرده‌اند.

 

 این در شرایطی است که دولت وعده داده بود ۴۰ درصد باقیمانده را نیز تا ۲۲ بهمن‌ماه آزاد کند. این در حالی است که به گفته سرپرست مدیریت نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس، طبق توافقاتی که توسط مسوولان صورت گرفته ۳۰درصد سوم سهام عدالت تا پایان سال جاری و ۱۰ درصد باقیمانده تا مردادماه ۱۴۰۰ واگذار خواهد شد.

 

فروش قطره‌چکانی سهام عدالت

بازار سهام عدالت از همان روز‌های اول با مشکلات بسیاری دست به گریبان بود. فروش قطره‌چکانی سهام عدالت، موجی از انتقادات سهامداران را به دنبال داشت این در حالی است که از گوشه و کنار اخبار ضد و نقیضی در مورد واگذاری مابقی سهام عدالت غیرقابل فروش به گوش می‌رسد. عقبگرد بورس از روز‌های اوج، ابهاماتی را در واگذاری این ۴۰ درصد به وجود آورده، زمزمه واگذار نشدن باقیمانده سهام عدالت حاکی از آن است که سرنوشت واگذاری سهام باقیمانده عدالت به وضعیت آتی بازار سرمایه گره خورده و اگر وضعیت بازار سهام به تعادل نرسد، سهام باقیمانده در تاریخ وعده داده شده واگذار نمی‌شود.

 

اگرچه وزیر اقتصاد و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد این اخبار تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد حرکت بورس بر مدار نزولی، واگذاری باقیمانده سهام عدالت را تحت تاثیرقرار می‌دهد و با وجود اینکه گفته می‌شد ۲۲ بهمن امکان واگذاری ۴۰ درصد باقیمانده فراهم می‌شود ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

 

راضیه صباغیان سرپرست مدیریت نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس در همین رابطه می‌گوید: براساس مصوبه شورای عالی بورس بعد از تصویب دستورالعمل آزادسازی سهام عدالت، ظرف یک سال این سهام باید واگذارشود، از این رو با توجه به اینکه تاریخ ابلاغ و تصویب دستورالعمل مردادماه است، واگذاری کامل سهام عدالت تا مردادماه می‌تواند انجام شود.

 

وی با اشاره به وعده واگذاری ۳۰ درصد سوم سهام عدالت در ۲۲ بهمن خاطرنشان می‌کند: در مصوبه مذکور یک سال فرصت برای واگذاری ذکر شده است، اما طبق توافقاتی که توسط مسوولان صورت گرفته ۳۰درصد سوم تا پایان سال و ۱۰ درصد باقیمانده تا مردادماه واگذار می‌شود. در حال حاضر ۶۰ درصد سهام عدالت واگذار شده و ۴۰ درصد باقیمانده نیز نهایتا تا مرداد‌ماه باید واگذارشود.

 

راضیه صباغیان اظهار می‌کند: برای آزاد‌سازی سهام عدالت، سیاست‌گذاران قطعا شرایط بازار را در نظر می‌گیرند و در بهترین زمان ممکن برای واگذاری آن اقدام می‌کنند.

 

این مقام مسوول در پاسخ به اینکه آیا عرضه پی در پی سهام عدالت با حجم‌های سنگین بازار را از روند منطقی خارج نمی‌کند، به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: مصوبات این حوزه زیر نظر شورای عالی بورس انجام می‌شود. از این رو واگذاری سهام عدالت باید تا پایان موعد مقرر انجام شود. با توجه به برنامه‌ریزی شورای عالی بورس، عرضه متوالی سهام عدالت، بازار را با تنش مواجه نمی‌کند. این اتفاق باید ۱۰ سال قبل رخ می‌داد و سهام عدالت باید زودتر از این‌ها به مردم واگذار می‌شد، اما به بهانه‌ها و دغدغه‌های مختلف از این امر امتناع می‌کردند.

 

تاثیر سهام عدالت بر رونق بازار

حواشی واگذاری سهام عدالت در حالی ادامه دارد که غلامرضا کرد زنگنه، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی بر واگذاری تمام و کمال این سهام تاکید می‌کند. وی در این خصوص به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: آزاد‌سازی سهام عدالت منجر به رونق بازار می‌شود. در پرتفوی سهام عدالت، بهترین سهام کشور قرار گرفته‌اند که برای خرید آن‌ها همیشه صف وجود دارد. از این رو امتناع از واگذاری سهام عدالت به بهانه از رونق افتادن بازار استدلالی بی‌پایه و اساس و منفعت‌طلبانه است که به ضرر مردم تمام می‌شود. متاسفانه برخی می‌خواهند بر نحوه فروش سهام عدالت نظارت داشته باشد این در حالی است که بار‌ها بر این نکته تاکید کرده‌ایم که دولت قیم مردم نیست و مال مردم باید به خودشان واگذار شود.

 

وی با بیان اینکه برخی سهامداران برای تبدیل این سهام به سهامی دیگر یا گذران زندگی مجبورند سهام‌شان را بفروشند، اظهار می‌کند: افراد زیادی به سهام عدالت به چشم سرمایه نگاه می‌کنند بنابراین واگذاری کامل این سهام باید هرچه زودتر انجام شود تا سهامداران بتوانند درمورد دارایی خود تصمیم بگیرند.

کرد زنگنه با انتقاد از حبس چند ساله سهام عدالت عنوان می‌کند: این سهام باید ۱۰ سال قبل آزاد می‌شد، اما دولت اجازه واگذاری آن را نمی‌داد. دولت در آن زمان خود را متولی سهام عدالت می‌دانست این در حالی است که هم‌اکنون نیز که قراراست سهام عدالت واگذار شود باز هم آن را به شیوه‌ای آزاد کردند که هیچ سنخیتی با خصوصی‌سازی ندارد و پول مردم در کارگزاری‌ها و بانک‌ها حبس شده است.

 

وی ضمن اشاره به نحوه آزادساری سهام عدالت اظهار می‌کند: بسیاری از افرادی که سهام آزاد شده خود را فروخته‌اند، هنوز پول فروش سهام‌شان را دریافت نکرده‌اند.

 

مصائب وجوه پرداختی سهام عدالت


با اینکه بیش از چهار ماه از واگذاری سهام عدالت می‌گذرد، اما مصائب فروش آن بر قوت خود باقیست. برخی کارشناسان معتقدند سیاست‌گذاران بانکی از تجربه کافی در معاملات بازار سرمایه برخوردار نیستند؛ در چنین شرایطی منافع بانک‌ها نیز می‌تواند منجر به تصمیماتی شود که با منافع سهامداران در تضاد است. بسیاری از دارندگان سهام عدالت از واریز نشدن پول فروش سهام‌شان گلایه دارند و کارگزاری‌ها نیز پاسخ روشنی درخصوص واریز پله پله وجوه حاصل از فروش آن به سهامداران نمی‌دهند.

 

«پول سهامداران کجاست؟» این رایج‌ترین پرسش این روز‌های بازار سهام عدالت است. به گفته فردین آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه، قضیه سهام عدالت با سهام دیگری که به فروش می‌رسد و پول آن بلافاصله واریز می‌شود متفاوت است. وی در همین رابطه می‌گوید: مطابقت شماره حساب افراد و تطبیق آن با اطلاعات داده شده در لیستی که ممکن است ۲هزار نفر در آن حضور داشته باشند زمان بر است، بر همین اساس احتمال دارد پروسه پرداخت به تاخیر بیفتد. بعد از دستور فروش، ارسال سفارش به دست کارگزاری می‌رسد و اگر کارگزاری همان روز اقدام کند بعد از دو روز کاری اطلاعات مربوطه در سپرده‌گذاری تطبیق داده می‌شود و بعد از حدود ۵ روز اگر در لیست فروش مشکل و تناقضات اطلاعاتی وجود نداشته باشد وجوه پرداخت می‌شود.

 

در پایان معاملات بازار سهام روز گذشته ۲۱ مهر ماه، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش (میانگین سهام موجود در پرتفو) نیز به ۸ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان رسیده است.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید
 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
26
سلام جالبه سهام فروخته شده پول واریزنشده لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
23
پول سهاممون روواریزکنیدنوشته تمامن معامله شده ولی پولش واریزنشده کارگزاری فارابی واریزکن نیازداریمممم
ماه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
بزار حق خودشونو بردارن بعد ماکه عادت کردیم به دزدی اینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
2
27
نخواستیم سهام دستتون دردنکنه چشممون به گوشی سوخت ویه هزاری هم نریخت بانک ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
بانک ملی برامن ۵۰ هزار ریخت اینم نمی ریختی بهتربود بابا نیاز دارم یعنی چه آخه بفروشین بفروشین بعداز ۲ماه ۵۰تومن این ۵۰تومن پول تاکسی منم نمیشه
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
23
۳۰درصد اول پولشو کامل واریز کن بانک تجارت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
سلام من امروز ۵۰تومن اومد به حسابم
فاطمه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
28
خواهشا واریز کنید احتیاج داریم که فروختیم
ماه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
اونا ادم نیستن که ما پول لازم داریم یه مشت اجنبی هستن
محمد نایب سالکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
6
باسلام و احترام برکت سهام عدالت را از بین بردید بانگها عامل کارگزاریها مردم را سر کار گذاشتند...
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
8
کجا پول سهام رو واریزکردن که هنوز بحساب سهام دار نیومده چرا دروغ میگین ب مردم والااا هیچ واریزی نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
4
سلام سعدی چرا پول ۶۰ درصدم رو واریز نمیکنی؟ چرا حساب کاربری رو مسدود کردید؟چکار دارین میکنید بامردم؟چرا بجان عزیزتون پول مارو بدیدبخدا قسم نیازمندیم آخه دوهزارتومن به درد خودتون میخوره که شمابعده مدتی دوهزارتومن ریختین به حسابم نهایت بی انصافیه
ایمون بشخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
4
کارتیم اقتصادی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون دردنیانظیرنداره ایشون فرمودندمن کاری میکنم که مردم دیگه نیازبه این پولهانداشته بلشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
8
سلام تو را خدا سهام فروختم پول احتیاج داریم مستاجرم لازم داریم وگرنه مریض نبودیم فروختیم
مهران ناظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
4
جان هرکی دوس دارین سهامم رو واریز کنین اگه لازم نداشتم ن می‌فروختم 4 ماه شد خبری از پول سهام نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
5
کارگزاری آگاه بد از گذشت 70روز 60درصد سهام 391تومن ریخته خیلی مسخرس بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
7
با ماهی صد هزار تومان چکار میشه کرد، بانک ملی یه کاری بکن یکجا همه را بریز حساب ،تورا به خدا حرف ما را به گوش کارگزاری بانک ملی برسونید
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
7
چرا سهام عدالت واریز نمیشه سعدی معلوم نیست چه کاری داره میکنه لطفا رسیدگی کنید این چه مسخره بازیه همه رو سرکار گذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
5
تورو خدا واریز کن بانک کشاورزی نداریم ابرو نزاشتید برا ملت
حاتم صفری بیرانوند امیرحسین صفری بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
2
سلام کارگزاربانک ملی وصادرات خدای بعدازسه ماه اینچه کاریه کردیدبانک صادرات بیست چهارهزارواریزکرده ماگدایم یامسخره اقاجان فتهی پورمن سه ماهه ثبت نام کردم دوردوم دوتاسهام هرکدام پانصدبیست سهزاراست ازسجام بگیرتاشعباشماره تلفن کوچکترین عیبی توکارم نیست چراپولمان واریزنمیکنیداگرهم واریزمیکنیدبعدازسه ماه یادهزاریاپنج هزاشمارابقران کریم بجان بچهاتان مشکل ضروری دارم پولم یکجاواریزکنیدیاالایاالاخدانگهدارمنتظرم امروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
6
پول سهام بریز بانک ملی خسته شدیم این چه وضعی آخه لازم داریم خرد خرد نریز
عباسعلی زارع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
صادرات بعد دوماه ۲۸ هزار ریخته چراواریزنمیکنی خاک برسرتان با این خریدوفروش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
اینا همه طرفندی بود که دولت سهامو از چنگ مردم درباره.چرا بعضیا یه جا ۶میلیون گرفتن واسه من بعضیای دیگه ۴بار ۱۰۰تومن واریز کردن اونوقت؟
مشخصه یه کاری میکنن که ارزش کم بشه ومردم ضرر کنن.البته فروخته شده پولو به مردم نمیدن که خودشون سود ببرن وقتی بی ارزش شد بدن به مردم اونم قطره چکونی
اسداله - ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام من حدود سه ماه پیش سی درصدسهامم را ازطریق بانک ملی بفروش گذاشته ام و تاکنون در سه مرحله فقط 520000 تومان واریز شده آ خه اینهم شدسهام فروشی بخدااينهادروغ ميگويندشماره حساب وشباوفلان شماره مشتري درست نیست اگه درست نبود پس چطوراون پانصدوبيست هزارواريزشده شمارابخداپيگيري جدی بفرمائید
فاطمه وفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
کارگزاربانک سپه خواهشا سی درصداول ازسهام یک ملییونی روپرداخت کن مامردم دیگه ازبس گرانی زیادشده کشش نداریم تودیگه نمک ب زخممون نپاش واریزکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
4
سلام بانک مسکن اخه ۶۰۰۰ تومن چه پولی بود واریز کردین خسته نباشین واقعاما نیازمندیم نه به ۶۰۰۰ هزارتومن نمیدونم چی بگم خودم هم هنگ کردم بخدا اااا
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام واقعا کی با مردم روراست خواهند بود مردمی که به خاطر مشکلات اقتصادی مجبور به فروش سهام خودشدندهرروز چشم انتظار واریز پول هستند اما دریغ واقعا مسئولین کی از خواب غفلت بیدار میشوند کی به مشکلات مردم می رسند ما منتظر واریز پول سهام عدالت هستیم
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
بانک انصار واقعن در مورد پرداخت نکردن مبلغ فروش مسیوله.ما روی این پول حساب کردیم.همه احتیاج دارن اگرنه مثل بعضی ها اصلن نمیفروختیم.درست نیست...این اسمش کلاهبرداری و سو استفاده از دارایی مردمه.بانک ها باید پاسخگو باشن و ی اقدامی بکنن تا سریعتر مردم ب پولشون برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام بانک ملت چرا سهام عدالت منو واریزنمیکنی حتما احتیاج دارم ک فروختم از رودلخوشی ک نفروختم ۴۰ روز ازفروش سهامم میگذره دریغ ازواریز یه هزارتومنی ازبس ازکارتم موجودی گرفتم دیگه انقدموجودی نداره که فیش بده واقعا متاسفم واسه هنچین بانک ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
سلام تو روخدا پیگیری کنید چرا سود سهام ۳ماه پیش فروختیم هنوز واریزنشده بچه مریض داریم پول لازمم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
دولت خودش این کارگزاری هارو معرفی کرده و حالا که کارگزارهاپول مردمو نمیدن نه کسی میتونه شکایت کنه نه دولت رسیدگی میکنه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
کارگزاری سعدی چرا ده تومن واریزمیکنه ما اگر نیاز نداشتیم که نمیفروختم پول مارا یکجا واریز کن دیگه
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
الان ٣ماه ٣٠ درصد سهام خودرافروختم ولی پولی واریز نشده چراانقدر نامردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
کارگزاری بانک کشاورزی بعد 70روز ظرف مدت یک هفته 3واریزی داسته یکی 4250ریال یکی 40525ریال یکی 40765ریال 3واریزی 10هزارتومان نشده خدا گواه اگه دروغ میگم آقا نخواستیم خدا به داد ما برسه این سهام همینطور میمونه تا انقلاب مهدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
خانم صباغیان اینا مول مردم رو نمیدن الان ۵ ماه گذشته وبانک ملی ۳۰درصد اول رو تصویه نکرده بکی هم نیست نظارت کنه اینجور ک بوش میاد بانکهای پولای مردم رو وشیدن بالا وقتی ن دستم ن صدام ب جای میرسه خوردنش خیلی راحتر از ابه مک ب خدا واگذار کردم وبدترینها رو از خدا خواستم بهشون
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
کارگزاری کیان.... اصلا و به هیچ عنوان پول واریز نکردن، هر چی هم زنگ میزنیم میگن اجازه ندادن. خب کی اجازه نداده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
بابا خدایی منم بفروش رفته ولی ۴۹هزار واریز شده بفرستید تورو خدا لازم دارم سامانه سعدی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->